Urbania
Musik för en speldemo
Urbania är ett speldemo för Mac och PC som jag skapade för länge sedan tillsammans med Mats Andersson, David Hammarström och Heidi Nikunen. Vid den tidpunkten studerade jag vid Högskolan på Gotland, och eftersom spelutbildningen då saknade en ljudstudio skapade jag all musik med enbart en elgitarr, inspelningsprogrammet Cubase och en stor stor envishet.










Lämna en kommentar
Want to join the discussion?Dela med dig av dina synpunkter!